דף הבית > מדיניות החזרות

מדיניות החזרות והחלפות

מדיניות החלפת מוצרים שנרכשו באינטרנט  – חברת טוגו הנעלה והלבשה בע"מ

 

לקוחות יקרים שלום רב,

חברת טוגו הנעלה והלבשה בע"מ [להלן: "החברה"] מאפשרת לכם חווית רכישה אינטרנטית ונוחה. לצורך כך, מאפשרת החברה להחזיר מוצרים שנרכשו מאתר החברה בכל חנות של החברה.

  • רשימת החנויות להחזרת מוצר נמצאת באתר – ברשימת סניפים.

 

מדיניות החזרת מוצרים שנרכשו באתר:

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, בסיומה של ביצוע עסקת רכישה באתר החברה, תפיק החברה חשבונית מס קבלה עבור הלקוח. חשבונית זו  תשלח לכתובת הדואר האלקטרוני שנמסרה ע"י הלקוח [להלן: "חשבונית מס /קבלה"].

 

ביטול עסקה רכישה באינטרנט:

לקוח המעוניין לבטל עסקה שבוצעה באתר האינטרנט של החברה, יוכל לבחור באחת הדרכים המפורטות להלן:

  1. החזרת מוצר תתאפשר בחנויות הרשת שהמוצר חדש שלא נעשה בו שימוש בקרטון שלו ובהצגת חשבונית בקופה.

 

  1. על הלקוח הפונה לביטול עסקת רכישה באינטרנט, לפרט בהודעת ביטול העסקה מטעמו את שמו, את פרטי העסקה, את מספר תעודת הזהות שלו, את מספר ההזמנה / חשבונית מס/קבלה.

 

  1. ביטול עסקת רכישה שבוצעה באתר האינטרנט של החברה כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 [להלן: "חוק הגנת הצרכן"], והכל כפי שיפורט להלן:

 

  • לקוח יבטל את העסקה מיום עשייתה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת דוח פרטי העסקה, הכל לפי המאוחר מבניהם [הבהרה לעניין זה: בהתאם לחוק הפרשנות, הימים נספרים מהיום למחרת, וכוללים ימי מנוחה, פגרה או שבתון, אלא אם הם הימים האחרונים בתקופה].

 

  • כאשר מבטל העסקה הינו אדם בעל מוגבלות או אזרח וותיק או עולה חדש, או אז, ביטול העסקה יבוצע בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובכל בכפוף לכך שההתקשרות בין הלקוח לחברה, כללה שיחה בין הרוכש לבין החברה [שיחה לעניין זה, שיחה בכל אמצעי ו/או בכל כלי תקשורת ו/או בכל מדיה חברתית ו/או מרכז פניות וכיוצא באלו]. מיותר לציין כי על הפונה לביטול העסקה, להציג מסמך המוכיח את טענתו בדבר היותו אדם בעל מוגבלות או אזרח וותיק או עולה חדש;

 

  • ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, ו או אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין דוח פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה מאפשר לחברה לנכות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.

 

החברה מבקשת להבהיר כי במידה והרוכש ביקש לבטל את הזמנת המוצר או הפריט שרכש, או מסרב לקבלת המשלוח או ההזמנה שביצע, או אז, תהא רשאית החברה לנכות את דמי המשלוח בלבד גם במקרה של רכישה שדמי המשלוח היו ללא עלות בשל גובה העסקה ונתינה כהטבה חינם , סכום דמי המשלוח ינוכה מהסכום הכספי שיושב ללקוח. ככל שהמוצר או הפריט לא נשלחו לא תחויב ההזמנה ע"י החברה.  עלות דמי משלוח לכיוון הינה 20₪ כולל מעמ.

 

  • לקוח המעוניין לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, נדרש להחזיר את המוצר באופן פיזי לאחד מסניפי החברה, בכל אחד מסניפי הרשת או באמצעות שליח [על חשבונו] למחסן המרכזי של החברה, והכל בכפוף לתיאום הדבר עם שירות הלקוחות של החברה.

 

  • לקוח שביטל עסקה אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, יודיע על כך לחברה באמצעות שירות הלקוחות שלה בכתובת האימייל:
    online@togoshoes.co.il .
    במקרה של פגם במוצר שנשלח, החברה אינה יכולה להתחייב על מלאי זמין מאותו הפריט.
    במקרה כזה, תינתן אפשרות להחלפה/ זיכוי.

 

  • ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר;

 

  • למען הסר ספק יובהר, כי בכל הנוגע למוצרים הנמכרים כחלק מערכה/מבצע 1+1 ודומיו, או מבצע שהאחד תלוי ברכישה של מוצר נוסף על מנת לקבל מחיר מועדף, לא ניתן לבטל את העסקה ביחס לפריט בודד מתוך הערכה. ביטול העסקה יתאפשר רק ביחס לערכה בכללותה.

 

 

מדיניות החלפת מוצרים:

  1. בנוסף על כל האמור לעיל, היה והלקוח יהיה מעוניין להחליף מוצר/ים אותו/ם רכש באתר החברה לדגם אחר/לאותו דגם בצבע אחר/למידה קטנה או גדולה יותר או להחזיר מוצר/ים ולקבל עבורו שובר זיכוי, מאפשרת החברה הפקת שובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת ללא הגבלת זמן. 

 לתשומת לב הלקוחות, לא ניתן לערוך/ לשנות הזמנה לאחר ביצועה ע"י הלקוח. 
במקרים מסוג זה יוכל הלקוח לבצע החלפה/ החזרה מול סניפי הרשת בכפוף למדיניות החזרת מוצרים. 

על מנת לבצע את האמור בסעיף זה, יש להחזיר/להחליף את המוצר/ים בכל חנויות רשת החברה (למעט בחנויות עודפים, כאשר המוצר/ים מוחזר/ים באריזה המקורית והינו/הינם חדשים לחלוטין, ללא כל סימני שימוש וניתן/ניתנים להחזרה למלאי למכירה מחדש. כמו כן, החלפת מוצר/ים תתאפשר אך ורק בהצגת חשבונית הרכישה.

 

עבור מוצר/ים שהוחזר/ו זכאי הרוכש לקבל שובר זיכוי לרכישה חוזרת באחת מבין חנויות הרשת, ללא הגבלת מקום  ו-זמן. לקבלת השובר, יש להחזיר את המוצר/ים עד 14 ימים מיום אספקתו/ם.

 

סעיף זה חל על מוצרים שנרכשו במחיר מלא בלבד, ולא על מוצרים שנרכשו במחיר הנחה/מבצע. עסקה ביחס למוצרים שנרכשו במחיר הנחה/מבצע ניתן לבטל בתנאים המפורטים לעיל ולהלן; ולחילופין באפשרותו של לקוח המעוניין בכך, להחליף את המוצר שנרכש בהנחה/מבצע במוצר חלופי שווה ערך או בשובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת ללא הגבלת זמן.

 

מדיניות החזרת פריטים ברכישות מהסניפים:

  1. החלפת מוצר כנגד מוצר ו\או כנגד זיכוי תתאפשר עד 14 ימי עסקים מתאריך קנייה, כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום ומוחזר באריזתו המקורית, וזאת בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

 

החלפת מוצר שנקנה במבצע ו\או בסוף עונה כנגד מוצר ו\או כנגד זיכוי יתאפשר עד 7 ימים מתאריך הקנייה כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

חנויות העודפים מצוינות ברשימת הסניפים באתר.

 

החזר כספי ברכישות מהסניפים:

  1. לקוח יהיה זכאי להחזר כספי מיום הרכישה ועד תום יומיים שלאחריו - שאינם ימי מנוחה - כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום  ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום, כאשר ינוכו דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או מערך השירות או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מבניהם, והכל בהתאם למועדים ולתנאים הקבועים בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א- 2010.

 

לא יינתן החזר כספי עבור מוצר/פריט אשר נרכש באמצעות תווי-קניה מכל סוג, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען. במימוש שובר זיכוי או שובר מתנה של הרשת (גיפט-קארד) ברכישת טובין או שירותים שמחירם נמוך מהסכום הנקוב בשובר/ים הנ”ל, וההפרש לא עלה על 5% מהסכום הנקוב בשובר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם, יהיה הצרכן זכאי לקבל את העודף במזומן.

 

מדיניות אחריות:

  1. אחריות יצרן תחול על מוצרי הרשת עד חודש ימים בלבד מיום הקנייה.

משלוחים ו-זמן אספקה:

  1. החברה עושה כמיטב יכולתה על מנת לספק את ההזמנה עד 7 ימי עסקים. עם זאת, זמן האספקה עלול להתארך בכ-7 ימי עסקים נוספים, בשל פעולות של צדדי ג' שאינם בשליטת החברה או בשל השבתת המשק מסיבה זו או אחרת או בשל השבתת חלק מפעילות המשק בשל סיבה זו או אחרת או מכל סיבה שהיא העלולה לגרום לעיכוב באספקת המשלוח.

 

עוד בנושא זה, לנוחות הלקוח מאפשרת החברה לבחור כיצד יסופק המשלוח:

 

משלוח עד הבית או עד מקום העבודה או עד לנקודת איסוף אותה יבחר הלקוח  - יהיה בעלות של 20 שקלים בהזמנה – הזמנה הינה של זוג עד 4 זוגות / פריטים בעלות של 20 שח.  כל 1-4 זוגות נוספים חיוב נוסף של 20 ₪.  כאשר המשלוח יהא בדרכו לרוכש יקבל האחרון הודעת SMS למספר הטלפון אותו מסר למערכת בעת ביצוע ההזמנה .

 

מסירת המשלוח בתאום עם השליח. ניתן לאפשר לשליח להשאיר ליד הדלת או בארון חשמל ובמקרה זה אין לחברה כל אחריות במידה של נזק/אובדן/גניבה וכיוצ"ב.

 

חברת המשלוחים הינה חברה חיצונית "בר הפצה" וטוגו אינה אחראית לכל מעשה ו/או מחדל של חברת השילוח לרבות איחור בביצוע האספקה .

לא תתאפשר אספקת פריטים בימי מנוחה.

 

 

תשומת ליבכם ואותיות קטנות:

  1. תשומת ליבכם כי היה ולאחר ביצוע ההזמנה, המוצר הנרכש אזל מהמלאי בחנות האינטרנט, או כי פרטי האשראי של הלקוח לא נקלטו במערכת - הזמנתכם עלולה להתבטל על ידי החברה. שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר לבירור ולעדכון. 

 

  1. כתובת משלוח וחשבונית קבלה חייבת להיות כתובת בתוך שטח ישראל רבות שטחי איו"ש.

 

  1. תשומת ליבכם כי הפרטים שמסרתם נכונים ומדויקים, ובכלל זה, כתובת דוא"ל עדכנית לצורך קבלת אישור הזמנה ועדכונים על סטטוס ההזמנה שלכם, וכן מספר טלפון עדכני לצורך בירורים ותיאום מועדי משלוח.

 

  1. החברה מבקשת מציבור הלקוחות לא להגיע לחנות לצרכי איסוף מוצר שהוזמן, עובר ליצירת קשר מטעם החברה בדבר הודעה על הגעת ההזמנה לסניף המבוקש.

 

  1. בכל נושא הכרוך בהחלפה או החזרה של פריט או מוצר ו/או בכל שאלה הכרוכה במוצר פגום ו/או בכל שאלה ו/או פניה ו/או בקשה בכל נושא, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באמצעות פניה לשירות הלקוחות המופיע באתר האינטרנט של החברה.
  2. לתשומת לב הלקוחות, לא ניתן לערוך/ לשנות הזמנה לאחר ביצועה ע"י הלקוח.
    במקרים מסוג זה יוכל הלקוח לבצע החלפה/ החזרה מול סניפי הרשת בכפוף למדיניות החזרת מוצרים. 

אחריות למוצר: תקופת האחריות הינה למשך 30 יום מתאריך הקנייה .

אין אחריות על קילופים ושפשופים.

אין אחריות על פגם שנעשה בזדון.

אין אחריות על אבנים / חרוזים / ניטים / אבזמים עוד.

אין אחריות על פרטי עודפים.

אין אחריות על שימוש לא סביר במוצר.

אין אחריות על פגם הנגרם כתוצאה משימוש כלשהו במים/ כביסה/ חומרי ניקוי .

שרות ניתן לקבל בסניפי הרשת בהצגת חשבונית קנייה .

רוצים לדעת הכל לפני כולם?
הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו
אתר שומר שבת : פרטים באודות