משלוח חינם בקנייה מעל 249 ש"ח
בשל ריבוי הזמנות יתכנו עיכובי משלוחים
  • מוצרים שאהבתי
דף הבית > מדיניות החלפה/החזרה/ביטול

מדיניות החזרות והחלפות

 

  1. מדיניות החלפת מוצרים שנרכשו באינטרנט  – חברת טוגו הנעלה והלבשה בע"מ

     

    לקוחות יקרים שלום רב,

    חברת טוגו הנעלה והלבשה בע"מ [להלן: "החברה"] מאפשרת לכם חווית רכישה אינטרנטית ונוחה. לצורך כך, מאפשרת החברה להחזיר מוצרים שנרכשו מאתר החברה בכל חנות של החברה.

     

    מדיניות החזרת מוצרים שנרכשו באתר:

    בהתאם לחוק הגנת הצרכן, בסיומה של ביצוע עסקת רכישה באתר החברה, תפיק החברה דוח פירוט עסקה עבור הלקוח. דוח פירוט זה, יישלח לכתובת הדואר האלקטרוני שנמסרה ע"י הלקוח [להלן: "דוח פירוט עסקה"].

     

    1. בכל פנייה בנושא אתר האינטרנט לפני רכישה ואחרי רכישה 
    2. להלן רשימת האפשרויות ההתקשרות:  

    1. נוהל ביטול עסקה:
  1. ביטול רכישה שבוצעה באתר האינטרנט תתבצע באמצעות מסירת הודעת ביטול על ידי הלקוח לחברת טוגו. בהודעת הביטול על הלקוח למסור את שמו, מספר תעודת הזהות שלו, מספר ההזמנה ומספר הטלפון בהזמנה.

    ניתן לבטל בכל אחת מדרכי הביטול המפורטות להלן:

    1. באמצעות WhatsApp (בטלפון מס' 055-9458887)

    2. צ'אט באתר בבועית 

    3. בדואר רשום (לכתובת: בר כוכבא 21, בני ברק)

    4. בדואר אלקטרוני (online@togoshoes.co.il)

    5. בפקסימיליה (בפקס מס' 03-6884400)

    לקוח רשאי לבטל עסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות בתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א – 1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק), תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם.

    האמור רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ומיועד לגברים ונשים כאחד

  1. החזרת מוצרים לאחר רכישה באתר האינטרנט:  

      1. ביטול עסקת רכישה שבוצעה באתר האינטרנט של החברה כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 [להלן: "חוק הגנת הצרכן"], והכל כפי שיפורט להלן:

      • לקוח יבטל את העסקה מיום עשייתה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת דוח פרטי העסקה, הכל לפי המאוחר מבניהם [הבהרה לעניין זה: בהתאם לחוק הפרשנות, הימים נספרים מהיום למחרת, וכוללים ימי מנוחה, פגרה או שבתון, אלא אם הם הימים האחרונים בתקופה].
        • על הלקוח להגיע באופן פיזי לאחד מסניפי החברה עם המוצרים הנרכשים, עליהם להיות באריזתם המקורית, מבלי שנעשה בהם שימוש ובצירוף חשבונית שנשלחה למייל. 

          יש להגיע עם כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה לצורך ביצוע הזיכוי, ללא האשראי פיזי לא ניתן יהיה לבצע זיכוי.

      • ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין דוח פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה מאפשר לחברה לנכות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.

            • הלקוח יכול להחזיר את המוצרים באמצעות שליח ישיר [מטעמו ועל חשבונו] למחסן המרכזי של החברה, הממוקם במתחם חוצות המפרץ בחנות טוגו, והכל בכפוף לתיאום מראש עם שירות הלקוחות של החברה על מנת לקבל את הכתובת המדויקת ומסירת פרטי הלקוח וההחזרה.

              

                • עם מסירת המשלוח ללקוח - במידה והלקוח קיבל מוצר עם פגם / קיימת אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה / הפרה אחרת של תנאי העסקה, הלקוח יודיע על כך לחברה באמצעות שירות הלקוחות שלה. לאחר תיאום עם שירות הלקוחות של החברה, ניתן להחזיר את המוצר הפגום שהגיע, בכל אחד מחנויות החברה או באמצעות שליח באישור שירות הלקוחות של החברה.

                 

                  • למען הסר ספק יובהר, כי בכל הנוגע למוצרים הנמכרים כחלק מערכה, לא ניתן לבטל את העסקה ביחס לפריט בודד מתוך הערכה. ביטול העסקה יתאפשר רק ביחס לערכה בכללותה.

            • לאחר קנייה באתר- במידה ולקוח מחזיר מוצר אחד מתוך העסקה שביצע, לקוח אינו זכאי להחזרת דמי המשלוח.

              • כאשר מבטל העסקה הינו אדם בעל מוגבלות או אזרח וותיק או עולה חדש, או אז, ביטול העסקה יבוצע בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובכל בכפוף לכך שההתקשרות בין הלקוח לחברה, כללה שיחה בין הרוכש לבין החברה [שיחה לעניין זה, שיחה בכל אמצעי ו/או בכל כלי תקשורת ו/או בכל מדיה חברתית ו/או מרכז פניות וכיוצא באלו]. מיותר לציין כי על הפונה לביטול העסקה, להציג מסמך המוכיח את טענתו בדבר היותו אדם בעל מוגבלות או אזרח וותיק או עולה חדש;

               

            1. מדיניות החלפת מוצרים:

              1. בנוסף על כל האמור לעיל, היה והלקוח יהיה מעוניין להחליף מוצר/ים אותו/ם רכש באתר החברה לדגם אחר/לאותו דגם בצבע אחר/למידה קטנה או גדולה יותר או להחזיר מוצר/ים ולקבל עבורו שובר זיכוי, מאפשרת החברה הפקת שובר זיכוי - 'זיכוי חנות' למימוש ברכישה חוזרת בסניפי הרשת, שובר זה ניתן למימוש ללא הגבלת זמן. 

               

              על מנת לבצע את האמור בסעיף זה, יש להחזיר/להחליף את המוצר/ים בכל חנויות רשת החברה, כאשר המוצר/ים מוחזר/ים באריזה המקורית והינו/הינם חדשים לחלוטין, ללא כל סימני שימוש וניתן/ניתנים להחזרה למלאי למכירה מחדש. כמו כן, החלפת מוצר/ים תתאפשר אך ורק בהצגת חשבונית הרכישה..

               

              עבור מוצר/ים שהוחזר/ו זכאי הרוכש לקבל שובר זיכוי לרכישה חוזרת באחת מבין חנויות הרשת, ללא הגבלת מקום ו-זמן. לקבלת השובר, יש להחזיר את המוצר/ים עד 14 ימים (תשומת ליבכם – כי מדובר ב-14 ימים ולא ב-14 ימי עסקים) מיום אספקתו/ם.

               

              סעיף זה חל על מוצרים שנרכשו במחיר מלא בלבד, ולא על מוצרים שנרכשו במחיר הנחה/מבצע. עסקה ביחס למוצרים שנרכשו במחיר הנחה/מבצע ניתן לבטל בתנאים המפורטים לעיל ולהלן; ולחילופין באפשרותו של לקוח המעוניין בכך, להחליף את המוצר שנרכש בהנחה/מבצע במוצר חלופי שווה ערך או בשובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת ללא הגבלת זמן.

               

              • בכל שאלה ו/או פניה ו/או בירור, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה ו/או לעיין בתקנון האתר.

               

              מדיניות החזרת פריטים ברכישות מהסניפים:

              1. החלפת מוצר כנגד מוצר ו\או כנגד זיכוי תתאפשר עד 14 יום מתאריך הרכישה, כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום ומוחזר באריזתו המקורית, וזאת בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

               

              החלפת מוצר שנקנה במבצע ו\או בסוף עונה כנגד מוצר ו\או כנגד זיכוי יתאפשר עד 7 ימים מתאריך הקנייה כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

               

              החזר כספי ברכישות מהסניפים:

              1. לקוח יהיה זכאי להחזר כספי מיום הרכישה ועד תום יומיים שלאחריו - שאינם ימי מנוחה - כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום  ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום, כאשר ינוכו דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או מערך השירות או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מבניהם, והכל בהתאם למועדים ולתנאים הקבועים בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א- 2010.

               

              לא יינתן החזר כספי עבור מוצר/פריט אשר נרכש באמצעות תווי-קניה מכל סוג, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען. במימוש שובר זיכוי או שובר מתנה של הרשת (גיפט-קארד) ברכישת טובין או שירותים שמחירם נמוך מהסכום הנקוב בשובר/ים הנ”ל, וההפרש לא עלה על 5% מהסכום הנקוב בשובר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם, יהיה הצרכן זכאי לקבל את העודף במזומן.

               

              מדיניות אחריות:

              1. אחריות יצרן תחול על מוצרי הרשת עד חודש ימים בלבד מיום הקנייה.

            2. משלוחים ו-זמן אספקה:

              1. החברה עושה כמיטב יכולתה כדי לספק את ההזמנה עד 7 ימי עסקים. עם זאת, זמן האספקה עשוי להתארך בכ-7 ימי עסקים נוספים, בשל פעולות של צדדי ג' שאינם בשליטת החברה או בשל השבתת המשק מסיבה זו או אחרת או בשל השבתת חלק מפעילות המשק בשל סיבה זו או אחרת או מכל סיבה שהיא העשויה לגרום לעיכוב באספקת המשלוח.

               

              עוד בנושא זה, לנוחות הלקוח מאפשרת החברה לבחור כיצד יסופק המשלוח:

               

              משלוח עד הבית או עד מקום העבודה יהיה בעלות של 30 שח, בקנייה מעל 199 שח המשלוח חינם (החברה רשאית לשנות את זה מעת לעת ללא הודעה מוקדמת לצרכן); כאשר המשלוח יהא בדרכו לרוכש יקבל האחרון הודעת SMS למספר הטלפון אותו מסר למערכת בעת ביצוע ההזמנה.

               

              תשומת ליבכם ואותיות קטנות:

              1. תשומת ליבכם כי היה ולאחר ביצוע ההזמנה, המוצר הנרכש אזל מהמלאי, או כי פרטי האשראי של הלקוח לא נקלטו במערכת - הזמנתכם עלולה להתבטל על ידי החברה. שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר לבירור ולעדכון. 

               

              1. כתובת משלוח וחשבונית קבלה חייבת להיות כתובת בתוך שטח ישראל רבות שטחי איו"ש.

               

              1. תשומת ליבכם כי הפרטים שמסרתם נכונים ומדויקים, ובכלל זה, כתובת דוא"ל עדכנית לצורך קבלת אישור הזמנה ועדכונים על סטטוס ההזמנה שלכם, וכן מספר טלפון עדכני לצורך בירורים ותיאום מועדי משלוח.

               

              1. בכל נושא הכרוך בהחלפה או החזרה של פריט או מוצר ו/או בכל שאלה הכרוכה למוצר פגום ו/או בכל שאלה ו/או פניה ו/או בקשה בכל נושא, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באמצעות פניה לשירות הלקוחות המופיע באתר האינטרנט של החברה.

               

               

             אין באפשרות החברה לבצע בדיקות מלאי בחנויות הרשת.  
            שכן המלאי בסניפים משתנה על בסיס רגעי. 
            הרכישה/החלפה היא בהתאם למלאי הקיים בכל סניף וסניף.

            אחריות למוצר: תקופת האחריות הינה למשך 30 יום מתאריך הקנייה .

            אין אחריות על קילופים ושפשופים.

            אין אחריות על פגם שנעשה בזדון.

            אין אחריות על אבנים / חרוזים / ניטים / אבזמים עוד.

            אין אחריות על פרטי עודפים.

            אין אחריות על שימוש לא סביר במוצר.

            אין אחריות על פגם הנגרם כתוצאה משימוש כלשהו במים/ כביסה/ חומרי ניקוי.

            שרות ניתן לקבל בסניפי הרשת בהצגת חשבונית קנייה.

            האתר שומר שבת - לא מתבצעות פעולות על ידי עובדים בשבת ובחגים