הזמנות באתר
איך לבצע הזמנה באתר?
על מנת לבצע רכישה באתר תחילה עליך להיכנס אל המוצר/ים הנבחר/ים ולבחור במידה ובצבע הרצויים.
לאחר בחירת הצבע והמידה הרצויים עליך ללחוץ על כפתור "הוסיפו לסל", לאחר ההוספה לסל ובמידה והנך מעוניינ/ת לסיים את הרכישה,
ניתן ללחוץ על כפתור מעבר לסל ולהזין שם את הפרטים למשלוח ההזמנה והפרטים לתשלום ההזמנה.
לתשומת ליבך, לא ניתן לבצע רכישה באתר בכרטיסים מסוג אמריקן אקספרס/ דיינרס.
איך אוכל לדעת שההזמנה בוצעה?
בסיום ההזמנה, יתקבל אישור הזמנה עם מס' ההזמנה שבוצעה לכתובת המייל שצוינה במעמד ביצוע ההזמנה.
(במידה ונראה שהאישור לא נשלח - אנו ממליצים לבדוק גם בתיבת הספאם תחת המילה Tabula).
חשבונית הקנייה תשלח רק לאחר שההזמנה תחויב במחסן האתר.
האם יש טבלת מידות באתר?
לצערנו, אין לנו טבלת מידות באתר.
עם זאת, ברוב הדגמים קיים אורך סוליית פנים הנעל בס"מ בצד עם שאר פרטי הדגם.
האם ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר קבלת אישור ביצוע?
לא ניתן לערוך/ לשנות את ההזמנה לאחר שהתקבל אישור ביצוע הזמנה למייל, ניתן להתעדכן במדיניות ההחלפות/ החזרות תחת "מדיניות ההחזרות".
תוך כמה זמן תגיע אלי ההזמנה?
טווח האספקה הינו בין 2-7 ימי עסקים (בדר"כ מגיע אפילו לפני).
האם ניתן לקבל את ההזמנה לסניפי הרשת?
לא ניתן לבצע איסופים/משלוחים לסניפי הרשת.
המשלוח מגיע באמצעות שליח עד הבית ובעלות של 24.90 ש"ח.
תשלומים
האם ניתן לשלם עם זיכוי באתר?
באתר ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בלבד.
זיכוי חנות ניתן לממש רק בסניפי הרשת.
כיצד ניתן לשלם באתר?
באתר ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בלבד.
ניתן לחלק לתשלומים בעמוד "סל הקניות" לאחר הוספת המוצרים הרצויים לסל תפתח אופציה לבחירת התשלומים הרצויה.
לא ניתן לבצע רכישה באתר בכרטיסים מסוג אמריקן אקספרס/ דיינרס.
החזרות וזיכויים
כיצד ניתן להחזיר / להחליף פריט שהזמנתי?
החזרה/ החלפה ניתנת בסניפי הרשת בלבד בכפוף ל"מדיניות ההחזרות" המופיעה באתר.
ניתן להתעדכן בסניפים ושעות הפעילות תחת "סניפים" באתר.
יש להגיע לסניף עם הפריטים באריזתם המקורית, מבלי שנעשה בהן שימוש ובצירוף חשבונית הקניה שנשלחה ללקוח למייל עד 14 יום מיום קבלת ההזמנה.
לא ניתן לבצע החלפה/החזרה של פריטים שנרכשו באתר בסניפי עודפים.
תוך כמה זמן ניתן להחזיר / להחליף פריט שקיבלתי?
עד 14 יום מתאריך קבלת ההזמנה.
מוצרים שנרכשו במסגרת מבצעים כמותיים (1+1, פריט שני ב50% וכיו"ב) תינתן אפשרות לקבל החזר כספי/זיכוי חנות רק במידה והוחזרו כלל פרטי המבצע.
ניתן להתעדכן במדיניות ההחלפות/ החזרות תחת "מדיניות ההחזרות".
הזמנות שבוצעו בימי שבת / חגים
כפי שמצוין באתר - לא מתבצעות פעולות ע"י עובדים בשבת וחגים.
הזמנות שבוצעו בימים אלו יארזו לאחר ימים אלו.
הזמנות שיתקבלו בימים אלו יחושבו ליום עסקים שבו האתר / המחסן פועל - הקרוב מביניהם.
מימוש הטבות מועדון לקוחות TOGO VIP
באתר המבצעים ללא התניית מועדון לקוחות.
לא ניתן לממש הטבות ומבצעים שייחודים לחברי מועדון הלקוחות באתר.